SEPATAH DUAK KATA DARI AKU...

Trimak Kasih kerana sudi ilek-ilek rah blog yang sik seberapa tok... Kitak orang memang best!!!!!

Entri Ku Yang Terbaru

Wednesday, January 12, 2011

2 Tahun Brenti Mokok

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua insan mulia sekalian...

Ari tok ku nak mengisytiharkan dah duak tahun ku berenti merokok. Asa bulak jak ku dapat berenti merokok selamak tok. Padahal aku dolok heavy smokers sampoerna merah dan kinek tok, KATAKAN TAK NAK PADA ROKOK!

Yalah, kinek tok makin rami orang dah amik berat mena dengan kesihatan. Kolik aku kinek tok ada duak orang juak dah brenti merokok. Tahniah la pada sidak duak. Smoga berterusan. Bagi aku, sik la susah ney brenti mokok tok, janji niat nak brenti mokok ya ada dan tetap. Jangan la sekadar mulut jak madah ngan orang nak brenti mokok jak lebih tapi niat sik tetap. Doa dan usaha, ora et labora (cogan kata skolah st joe kch), insyaallah dapat.

Kepada kawan2 yang maseh merokok di luar ya. Ku doa kitak orang dapat berenti juak la. Kitak orang akan rasa apa yang ku asa nektok. Nang terbaek asa brenti mokok.

Ya ajak la stakat tok, pake henpon di tengah lautan ku post tok semata-mata nak share ulangtahun ke 2 ku brenti mokok. Oklaa.. Cau cin chow sin chi!
Published with Blogger-droid v1.6.5

8 comments:

SweetyMui2 said...

wahhh hebat ktk ajib..hikhik.rokok xbgus utk kesihatan bah. :)

AmirFX said...

Tahniah jang! Aku lom dapat gik.. P janji dah mun pas nikah kelak terus berenti. Yeahhh! Chaiyok2!

Fatin Hanna said...

pa cara ktk brenti mokok tek? kmk dah sik pandey gk nk nyuruh gerek kmk brenti mrokok ea. ny ng x mokok dpn kmk.tp mok juak ny brenti:(

erolnukman said...

tahniah kpd kita 2....aku pun dah nak masuk 4 tahun brenti..jauh jimat belanja!

saytunt yang fabulous said...

syabas!!! saya nak tabik spring ngan awak...bukan senang nak berenti merokok...teruskan-teruskan!!!

(saya mpun maseh lom insaf nak berenti merokok gik...huhuhuhuhuhu)

ztie said...

wah! Tahniah dgn ktk ngn cikgu erol! Kmk suka org berenti mokok.duit boleh pg ke lain!

Hajib said...

mui2=makasih... :)

Amir= u can do it!!!

Fatin=xda cara terperinci kmk berenti.. just niat nak berenti.. trus berenti dan lawan dirik... :)

erol=tahniah cikgu!! nang jimat berenti mokok...

syf= ada time lak sampe la masa nya... :)

zt=makasih yaa buk...

fLo said...

good..mr bf mek....start agik smoking..maka dh benti ria...sak nya sia,,hahahaa....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails