SEPATAH DUAK KATA DARI AKU...

Trimak Kasih kerana sudi ilek-ilek rah blog yang sik seberapa tok... Kitak orang memang best!!!!!

Entri Ku Yang Terbaru

Thursday, July 15, 2010

Kitak Pahal?

Salamekom dan salam sejahtera kepada semua geng geng sekalian... First of all, sikda maksud papa tajuk entri ya. Suka suka jak molah hal. Hehe...

Lamak gilak dah aku sik update blog tok. Dah bersawang orang melaya madah, Orang Sarawak madah camne ow? vocab Sarawak ku kurang bagus. Hehe... So now, rumah sewa aku rah Bintulu tok dah ada streamyx. Baruk lah senang kit aku nak online nak update dunia maya tok. Mesti tak orang mikey aku tok sik up to date sik make brotben nak? hehehe. Aku sebenarnya mun nak online mesti make line yang stabil jak yang sik putus-putus. Mun laku make line sik stabil, boleh meletup kompiter aku tok. Ujong-ujong hangus umah aku tok alu sine aku nak diam? Huhu... Cayak sik tak orang? cayak jak lah nak... Hehehe...

Aku tok dari dolok madah nak beli laptop tapi sik terbeli-beli gik. Lain gik di beli ku, Skrin LCD 20" di beli ku untuk desktop burok ku yang tersayang. Sakai indah kejap makey skrin besar first-first meli riya. seblom tok pun aku make LCD tapi cuma 15" jak. Tapi nak sik best skrin baru nektok, semua gambar jadi melebar, aku yang kurus tegap lagi bergaya tok alu jadi tembam gemok dan berpenyakit jak upa. Sik paham juak ku kenak skrin baru mesti lebar padahal gambar cam cacat jak oleh kelebaran skrin nektok.

Okaylah ya ajak buat masa tok, Geng-geng blogger sekalian, tunggula crita-crita hangat taik ayam dari aku klak pasya tak orang jangan supan-supan merik pendapat di ruang komen. ok bebeh! Calo bete!

11 comments:

Kenny De said...

hak2..ku mpun dr dolok teringin flat skrin ya lom jwak..gik ada benda lain penting..hak3.. :)

Hajib said...

mun gamers nang cun skrin besar tok.. aku tok stakat k on9 jak tuija juak make skrin besar.. hehe...

flo... said...

hahahahaha............xhal sak mengingatkan dirik jgn terlebih berat...berpenyakit jak rupa lak...hehehehe..;p

ciK LyndaWawa said...

kmk pahal????hehehe..bez juak ada org kelaka dalam bahasa swak tok ooo...hehehe......sak org semandin x paham.....

Vivian said...

hahah krus dan tegap..hahaha state bran mat.... hahaha tp benar hoh..mek k lp biasa 14inc kali tok pun rupa sik kcak nya stretch..rindu dgn ktk berblogging..

Hajib said...

Flo- hahaha... jgn ehh... masih sihat walafiat tok.. hehehe

Iguana- ktk ada nginang iguana ka? hehehe

vivian- kmk sampe ari tok gik maseh sakai nangga skrin besar tok.. hehehe

dukunlintahplk said...

sawang tek lam bahasa serawak tek-pecong ehehe

erolnukman said...

selamat kembali!

Faizal n Fashitah said...

K gamers bagus ya. Mun k nangga pic dikpun,.. tol nak nyakit ati jak nangga dikpun tembal2 ehehehe...

Hajib said...

dukun- baruk ku tauk pecong.. trimak kasih aaa.. hehehe

erol- kembali diselamatkan...

FnF-yala tek... sik bani nangga gamba dikpun k skrin lebar tok.. hehehe

FiqaSaleh said...

heheheh..cali da ktk ya.. :Dngeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails