SEPATAH DUAK KATA DARI AKU...

Trimak Kasih kerana sudi ilek-ilek rah blog yang sik seberapa tok... Kitak orang memang best!!!!!

Entri Ku Yang Terbaru

Thursday, March 25, 2010

Oh Gerek ku

Ku terimak mesej dari kawan ku tek. Nya madah nya baruk nerimak mesej dari gereknya... Mesej dari gereknya berbunyi...

Kimak, Celaka, Sial, Bodo!!! Lelah-lelah jak aku sayang kawu... Mun aku tauk kawu macam ya, dah lamak aku bunoh kawu!!! Cuba kawu cermin muka kawu dolok... Kedak muka babi kelaparan... Mun kacak tek sik juak apa... Muka macam kawu ya molah aku sikda slera maok makan... Prange kawu gik... Pergi mati jak kawu sia... Aku sik maok nangga muka kawu gik!!! Sakitkan mata aku jak... KIMAK kawu ya!!! Kata Pak Uda kepada kambingnya yang kotor... Jangan prasan aaa.. maen-maen jak... hehehe...


sekadar gambar hiasan saja

Panastiku maca mesej nya tek... pikey mena gerek nya madah giya tek... damn!


5 comments:

나 지 랗 El-yahya said...

hahahahhahaha. duhehhh~

Hajib said...

wasehhh.. besday girl... hepi besday nax.. sudah di atas umor sekarang yaa... hehehe

SweetyMui2 said...

hahaha!lucu :D

Anonymous said...

mcm knl jak ayat2 sumpah seranah ya..di mana ku dgr ya?? hihihi..

Hajib said...

Sue-> mesti tak dapat sms nak? ayat ya kwn mek sms berangkai ngan kmk.. hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails