SEPATAH DUAK KATA DARI AKU...

Trimak Kasih kerana sudi ilek-ilek rah blog yang sik seberapa tok... Kitak orang memang best!!!!!

Entri Ku Yang Terbaru

Wednesday, March 3, 2010

MAS Ticketing Kuching

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca...

Malas jak asa aku ritok koatan lamak gilak bercuti tek. Jeles juak ku nangga tak orang yang bekerja luar nun. Ku sitok arum bulak 24 jam ngadap alam maya tok. Arum bena nya ada juak la ku kua ngan kawan ku or ngan chan ku. Bekerja la kuat-kuat dan jangan ngula jak jak. Hehehe...
Sikda gamba lain.. ngkah jak la gamba stewardess tok.. kekeke

Marek nak masa ku nak meli tiket belon pake ku pegi Miri. Pegi la ku ke Opis MAS rah tengah pasar Kuching ya. Aku sikpat nak pake travel agent sebab aku make voucher meli tiket belon ku ya.

Sampe jak ku rah opis MAS Kuching ya, aisemen... sikda lagik duhal opis tiketing MAS rah pasar ya. Sigek bangun dah di engkah banner For Rent. Aku sik tauk la mun ada opis lain tapi marek aku just pegi epot pake ngato tiket ku ya. Mun tak orang dah tauk, bagus la tapi bagi yang sepa-sepa lom tauk atleast nektok tak orang dah tauk opis tiketing MAS ya sikda lagi. Daa~~

4 comments:

Abg.Syuk said...

aok... tapi mas office kch slow.. pernah sekali kmk dah beli tkt tapi tiket ya xda... pergi mas office suruh kol cdak KL. kol dak KL "harap maaf talian kami sedang sibuk". Patut update la. x habis kreditku

Hajib said...

boboi-> beli on9 jak nyaman kinek tok... untong2 dpt tiket murah...

flo... said...

aih mena...rah psr xda gk..dkt upwell lmk ya nk opis mas ya...xda gk hooo...
ya pa jaoh nk g epot..
nasib ada tenet!!!hehehehe..
meli on9 jak..

Abg.Syuk said...

ya la salu mek beli... nak ya la yg prob ya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails