SEPATAH DUAK KATA DARI AKU...

Trimak Kasih kerana sudi ilek-ilek rah blog yang sik seberapa tok... Kitak orang memang best!!!!!

Entri Ku Yang Terbaru

Sunday, March 21, 2010

Cikgu Mengajar Telanjang!

Assalamualaikum dan slamat sejahtera kepada the best blog readers in the world!

Entri kali tok adalah susulan daripada entri aku seblom tok dimana kawan ku yang berkerja sebagai cikgu bet ngan aku mun Manchester United menang malam tok lawan Liverpool, nya akan ngaja telanjang keesokkan hari nya. Tak orang boleh refer entri ya di SITOK.

Match tek baruk abis dan tak orang tauk apa result match ya tek...

MANCHESTER UNITED 2 - 1 LIVERPOOL
gambar skati ku ngedit jak... mok blaja ngan bro audio tok...  kakakakakakaka

Jadi, jangan lah tak orang terperanjat maca newspaper lusak bahawa ada seorang cikgu mengajar di Sekolah Menengah Kebangsaan tuuuutt mengajar kelasnya dengan hanya menggunakan tali leher, stokin dan kasut sahaja.

Perbualan Sistem Pesanan Ringkas (SMS or SPR) aku dengan Cikgu tuuut...

Aku sampe rah kedey big skrin nangga bol masa Man U gik dalam kedudukan seri dengan Liverpool... 1-1. Lalu aku mesej cikgu tut ya.

Aku: Bersedialah isok ngaja pake tie, stokin dan kasut sahaja...

Mesej sik berbalas... Dan tiba-tiba Park Ji Sung menjaringkan gol kedua Manchester United lalu aku mesej nya...

Aku: Dah iron tie ngan stokin tek ka? 

Mesej ya pun sik berbalas juak... Dalam 15 minit ku mesej lagik...

Aku: Kaler apa tie ngan stokin pake ko ngaja isok?
Cikgu: Kunin (ada balasan... bagus...)
Aku: Abis game ku pegi agak kau nak nangga ko ngaja bogel isok. (saiko jak bah)
Cikgu: Menang Liverpool klak... siapla yahudi masok (pertukaran pemain Liverpool Benayourn masok)
Aku: Cina pun boleh score la... sik perlu Yahudi... (apatek Park Ji Sung score)

Dan mesej sik berbalas sampe la masa permainan tamat. Manchester menang menentang Liverpool. Lalu aku mesej nya.

Aku: Slamat ngajar telanjang isok pok! Jangan stud indah brader ya time ngajar isok. San nyawa miak nangga lak. Ku ngan boy agak ko kinek tok. (pake saiko ajak ya)

Lalu cikgu membalas mesej ku...

Cikgu: Yahooooo!!! Sik perlu iron baju!!! Haha!

Moral of the story : Jangan Konfiden gilak. Bola itu bulat. Padang itu segiempat. Daa~~

p/s: Memandangkan bet ya berkaitan ngan kerjayanya, mun nya mok nganti bet nya ngan benda lain. Apa rasa tak orang paling bagus oow??


15 comments:

Ken Wooi said...

glory united =D

Hajib said...

kenwooi-> yeahh.. glory2 man utd!

Faizal n Fashitah said...

Wakakaka...yalah kompiden glak cikgu ya ekekeke. Wahhh suk juak ku nenga Park Ji Sung score eh.. walaupun ku fan Liverpool ehek.
*Part si Benayourn ya masih main ngan dak Liverpool tok laa nyoh ku sampei nektok sik brapa rajin glak koh...

hanis aleeya aka gadis sepi said...

Ahaha.. Alu jak..



Ahaha...

Vivian said...

mun benar cekgu ya turun ngajar bogel..nang GILA la cekgu ya..dan kmk sanggup tabik springg dgn nya.

hahahaa nang lawak la..

dukunlintahplk said...

jgn.. trauma seumur hidup students nya klk.. wahaha

Hajib said...

bro odio->stegal benayourn ya la liverpool susah nak masok Malaysia... hehe

vivian-> mun mena nya ngaja telanjang ka, kmk tabik absober ngan nya... hehe

dukunlintah-> yala bahaya nya tekk.. hehehe

flo... said...

hahahahaha~~~~~~~
adeh eh...mun mena nya bogel gney jak la...
hot topic jak...tergempar sigek m'sia..hahahaha...
lalu sakai kali kedua mek ngga lak lekak ngga hot balloon..aaaaa...hahaahahahah!!!!!!!!!!

Hajib said...

flo-> yalaa.. boleh gempar satu malaysia... dangeerrr!!! hehehe

Loretta said...

Aku maok ekot kitak 2 boy nangga cikgu ya ngajar pake tie jak

Hajib said...

Loreatta-> u pun mok join juak?? terbaekk!! hahahaha

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

huhuuuuuu... sedih mekkkk... xpa xpa... LIV tetap d hati... erkkkkkk... wuaaaaaaaa... ntah hati mek kali towk xda nk bet ngn sapa2 mun dak tek loaded cdak... erghhhhhhh...

Anonymous said...

nya ngajar sekolah ne? rela mek pg skolah ya smata2 nak ngga cikgu ngaja bogel..hehe..

erolnukman said...

cis..liverpool kalah..arap ati.nasib jak sik bjanji nak bukan2...hahaha

Rudy Iskandar said...

wakaka..haha...masuk main news mun benar benar ya..heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails