SEPATAH DUAK KATA DARI AKU...

Trimak Kasih kerana sudi ilek-ilek rah blog yang sik seberapa tok... Kitak orang memang best!!!!!

Entri Ku Yang Terbaru

Sunday, March 14, 2010

Chong Wei Champion All England 100th Edition

Assalamualaikum dan slamat sejahtera kepada semua pembaca yang hebat belaka tok...

Aku start naip tok kol 7.30 pagi. Sunggoh awal ku bangun ari tok apatek nak pegi Miri flight kol 12.30 tghari tok untuk report duty isok. Sungguh semangat berkobar-kobar aku nak start keja tok. Maybe pastok baruk la berkurangan update-update dari aku untok blog gai tok. No more 24/7 di alam maya lagik tapi update-tetap update, rasa best jak bila dah molah network ngan bloggers. Penting gik network ya dari traffik yang datang dan pergi sesuka hati mu. hehehe...

Aku pun sikda apa gilak nak crita plek-plek pagi tok, cuma aku nak mengucapkan tahniah la kepada Datuk Lee Chong Wei kita kerana telah menjadi juara Pertandingan Bulu Tangkis Tertua di dunia, All England edisi ke 100. Datuk Chong Wei telah berjaya menumbangkan pemain muda jepon dengan straight set 21-19 dan 21-19. Nang Hebat la Datuk Chong Wei tok. Menten jak jadi pemain nomo satu dunia.
Mistake juak aku sik mok main badminton mena-mena dari kecik dolok. Ngegeh juak nak main bol dah tauk dirik sik seberapa hebat main bol macam Cristiano Ronaldo ya. Mun aku konsentret men badminton dolok, pat juak ku jadi Datuk kali. Apa dah jadi, lamak lagik la aku nak amik title Datuk tok mok-mok 30 tahun lagik kali apatek production anak gik lom start tok. Lesen pake start production pun belom ada. Hehehe...

Okaylah, ya ajak la carut ku di pagi hari yang indah tok. Nak nyambong packing barang gik lok. Smangat nak pegi Miri tok nak makan Lalapan rah restoren Muara sia. Nyumm.. nyumm... (Tapi manok raja ayam penyet Kuching tetap the best la). Aku akhiri coretan aku pagi tok dengan sebuah pantun duak rangkap yang berbunyi...

Si Amir menyanyi lagu balada...
Daaa~~~~

"Majulah Sukan Untuk Negara"

15 comments:

Amirah Rashid said...

mmg best gila tgk match dye
dua2 set 21-19, 21-19
tp, perasan x baju dye sebelah ade lengan, sebelah xde?
hee ;D

Hajib said...

Amirah-> Memang Datuk sekarang pakai baju plek2... kekeeke..

AmirFX said...

Tahniah2!! Kepada Chong Wei ngn kau pun sebab dpt keja.... Syabas Beta Shankar!

Hajib said...

AmirFX-> tenkiuk-tenkiuk.. arigato... smangat membara tok... hehehe

Etched. said...

Geng... ya ku suka baca blog tok pagi2.. da jak nak di 'carut' ko... Btw, aku sik nangga game tok.. ngantok gilak dh nak nunggu.. nangga Man Utd main pun sparuh2 jak.. pa ujan lebat kat kedei mamak alu ilang nya pun 'coverage'. kedak tepon juak dh.. hahaha...
tauk2 Man Utd menang 3-0... Tahniah Rooney. 32 gol dh musim tok. (Da jak di repek ku)
Sapa nyokong Man Utd angkat jari telunjuk!

Hajib said...

Hazrie-> tenkiuk2... tpt pake lepas geram... yala skati carut... btw... aku pun nyokong MAN UTD! Glory-glory man utd!! Liverpool apa crita bawah sana???? hahaahaha

Vivian said...

hahaha..rugi juak x berlatih dari awal ow..mun sik..kita duak persaing nya tok..

DAaaaaaaaaa~

Hajib said...

BSI->yala tek.. pat jadi beregu camporan kita tek nak.. hahaha

mizara said...

ooo..keja kat Miri la ktk kelak ...selamat bertugas..

Hajib said...

mizara-> aokk... keja rah miri... tenkiuk aa...

flo... said...

bertambah2 la duit chong wei tok..hahahaha...
bgs brik mek jak ooo..
aih selamat bekerja..heheheh...
jib cr keja pake kmk..hahaha...
boh lupak ahh..pesanan tok...

mr_abs said...

syio, menang pok eh. haha. tahniah2

Felicia F. Ramzi said...

keja apa di miri tek neng?
bait2 aaa..yer, ada indah nasihat gia oo
jangan alu sik hapdet lah

Faizal n Fashitah said...

Walaupun ku sik minat glak bedminton..tapi tahniah la ku ucapkan buat skuad bedminten negara. Msia boleh!! XD

Khairul Onggon said...

ku sik nangga marek.. sik tauk pun kewujudan pertandingan ya seminggu2 tuk kekekekeke.. adoheh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails