SEPATAH DUAK KATA DARI AKU...

Trimak Kasih kerana sudi ilek-ilek rah blog yang sik seberapa tok... Kitak orang memang best!!!!!

Entri Ku Yang Terbaru

Saturday, March 27, 2010

Aku Kaya

Assalamualaikum dan slamat berhari minggu kepada semua...

Camne sambutan Earth Hour tak orang malam tadik. Aku sikda rasa gilak feeling nyambut Earth Hour ya sebab malam tadik ku kayo-kayo jak lam keta time Earth Hour ya. Mun aku support Earth Hour malam tadik dengan menutup lampu keta ku, asaku sikda tak orang maca post tok, newspaper pasal aku di baca tak orang kali dengan headline. "Kebodohan seorang blogger yang menyapot Earth Hour dengan menutup lampu kereta semasa memandu". (Nang panjang la headline brita ya). Hehehe

Aku tok sebenar nya banyak duit time tok. Jadi aku nak chia tak orang lah semua siapa yang suka membaca blog tok. Serius! Nang banyak duit aku tok. 7 keturunan aku pun lom tentu abis kali. Lainlah keturunan aku tek kedak Paris Hilton nang seketurunan alu abis duit aku tok.

Mun tak orang ada papa nak di beli, padah jak ngan aku. Apa yang tak orang mok beli, beli kasut ka, slepa ka, tosikal ka, kreta ferrari ka, nak melancong ka, apa-apa la. Berik jak tak orang nombor akaun tak orang ngan aku klak ku bank in duit ngan tak orang. Ikhlas ku merik, tanpa mintak sebarang balasan pun.

Tak orang sik cayak ka dengan tindakan aku tok? Tak orang cayak sik aku banyak duit? Okaylah.. tok ku merik bukti ngan tak orang yang aku banyak duit. Aku ada lebih kurang RM 18 juta yang ku baruk menang peraduan yang ku sik penah masok. Sik cayak juak? Nah bukti nya...


Now tak orang cayak nak? Ya ajak lah stakat tok.. Mun ada papa perlu duit tek, jangan malu jangan segan mintak ngan aku. Pakcik Kayo!!!!! Daa~~


p/s: Plentey ajak bah... mun sik pat di plentey, diam lam utan nun! Hehehe...

20 comments:

erolnukman said...

fuhhh...memandangkan aku 1st komen aku nak mintak chia beli kamera Nikon D700 sigek(RM7600),fisheye lens(RM3000),70-200mm nikon lens(RM7100),jumlah semua RM17,700...Alaaa,,baruk 17ribu,sik ruak 18juta ya...mun kau sudi beli terus nikon D3x(RM28,00)..fuhhh...hahahaha!!
mun nang bnr ooo....hehehehe...

Ken Wooi said...

haha.. spam mail.. typical.. =P

Hajib said...

erol-> ok set.. alang2 beli trus D3x nak 28 ribu ya... klak ku up lagik 10 ribu pake ko blanja2 minum kopi... hehehe

p/s: nang mahal juak lens2 kamera ya ooww... huhuhu..

Hajib said...

Mr Ken-> You want some gud money from me? hahaha

Faizal n Fashitah said...

Aku mok teket Dubai-Kch 40 igek k ku kuang-kuit balit kch 40 kali bleh? ekekekekeke...

AmirFX said...

Haha... Last aku nerimak spam mail kedak ya aku menang 8 juta pound sterling... Begagan juak nyawa.. haha... Nway, nang crack sidak ya asaku... Ingt kita tuk sik pandey nak mikir menar ka sik... Ok2... Hepi weekend...

chuck said...

chia aku tiket balit srawak jak leh x?wakakaka..

Felicia F. Ramzi said...

kmk maok erm..

keta bmw 5 series.
tiket round the world hotel 5 bintang..
endless kredit..

bah aju
eheh

JAI said...

Abang hajib kamek mauk kereta ferrari kaler merah sigek..ahaks3..plentey jadi realiti ok juak..

Vivian said...

ku sik mintak byk jib..ku mok setengah juta jak..k ku nikah..bolehhhhh?????

Anonymous said...

Yokk. Kotan tek nak nyambut Earth Hour, alu madam lampo keta masa draibing indah. Keke.

Hajib said...

wahseh.. macam2 di mintak tak orang oow... bila bab berangan tok nang best laa... i like!!!

f.loren said...

dengg. aih alu nunggah deng nak. apa tek dah kaya. coba transper dikit ke kamek. kedong GBP ya bahhh

Ninie Nordin said...

yerr. best ada jak mun realiti eh. hahaha. :D

Hajib said...

f.loren-> yala tek deng... berik jak num acc ktk ngan kmk.. lak mek transfer k ktk soping... kekeke

Noraini-> Mun nya mena.. sikkan mena apa pdh mek atas ya kali.. kekeke

ewan abot said...

wasehhhh!!!...ajib ada rm18 juta!!!!.....spon aku makan rojak kucei 2 tapak jadi lahhh...aku sik mintak lebihhh....uhuhu...cayak sik jib?

Hajib said...

ewan abot-> cayak ku boy... lekak makan rojak kucei lak jangan mintak lebih lagik pasya.. hehehe

flo... said...

mek maok juak~~~~~~~ cpt bank in...mok soping...byk wish list tok....hahahaahahahah

Hajib said...

flo-> wahsehhh... nya apa lagik... nang dasar pompuan la kaki soping.. hehehe

Amirah Rashid said...

nak sikit duit. hee ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails